My status

 Keep running till the end of your journey ! 

Monday 20 June 2016

Dah Tukar Duit Raya?

Assalammualaikum.


Fuh. Ini first time aku update guna handphone.


Okay. Berbalik kepada tajuk... ehem. Korang dah tukar ke duit untuk duit raya?


Aku suka betul kalau dapat tukar duit baru. Aku sangat hampa sebab dah dua tahun ni tukar duit dapat duit lama je...


Rasa raya macam ada yang kurang. Sebab aku ni spesies hidu  duit bila dapat duit baru.


Kalau duit lama nak bau buat apa weh. Dah berlipat-lipat. Lepas tu tengok warna pun tak ada selera nak ambik bau.


Jadi kalau korang tau kat mana tempat bank boleh tukar duit baru roger aku tau.


Hahahaha.


Sayonara.

4 comments:

  1. Ahaha! Hidu duit itu jugak habit aku. Normally aku tukar kat bank memang dapat duit baru. Kena tukar awal2 rasenya. Selamat berpuasa Kei!

    p/s: My blog baru tukar url. Then tengok Kei ada dlm list follower. So, kalo Kei masih berminat nak follow blog ak, minta tekan follow once again untuk refresh blog feed di dashboard. Kalo tak dia tak keluar update dah. Huhu.. Thank you!

    http://thoseroadsnottaken.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. aku suka duit baru. ada tak wangian duit baru ni ? hmm aku nak pakai gak.

    ReplyDelete

Followers