My status

 Keep running till the end of your journey ! 

Sunday 3 July 2016

Dilwale Raya ke 5

Assalamualaikum.


Haa... tau tak nanti Dilwale main dekat tv 3 raya ke-5 nanti? Ahaks. Aku tak tengok lagi cerita ni tau. Jadi aku rasa bertuah. *gelak jahat*


Bayangkan. Ramai kawan-kawan aku dah tengok cerita ni. Tapi bila aku suruh cerita... Depa semua suruh aku tengok sendiri. Cis.


Aku ada seorang kawan. Dia ni memang asal India dan study sama kelas dengan aku. Dia memang suka sangat dengan movie ni. Waktu demam lagu Dilwale, hari-hari dia main lagu movie ni dekat kelas seni. Aku pulak yang  muak dengar waktu tu. Sebab pergi mana-mana mesti main lagu 'Geroa' (?).


Baru ni aku bagitau dia "Weh raya ni Dilwale main dekat tv."


Dia buat muka terkejut. "Awak tak tengok lagi ke?"


Akupun jawablah "Belum. Dah aku tama semua orang apa story movie ni, sorangpun tak nak bagitau. Termasuk kaulah."


Dia menjawablah pulak! "Oh ending tu diorang kahwin :3 "















Spoil weh! Spoil! Dah nak main dekat tv. Baru nak bagi tau apa endingnya. Aku rasa tahap kegeraman aku ni dah petala kuasa mega dekat dia ni.


Tsk!


Sayonara.

4 comments:

  1. hahaha.. dah tengok baru ni, tapi sekerat jalan je. tak mampu tengok lama-lama sebab cerita tu panjang sangat XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe... nanti topap yang lagi sekerat tu okay

      Delete
  2. Heheh siap buat reminder lagi tau pasal cerita ni. walaupun dah tgok byk kali. hehe Singgah sebelum raya. Ain nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin. Tersalah komen, tersuka komen, tersibuk komen dan banyak lagi ter harap diampunkan :) Selamat pulang ke kampung halaman, Semoga selamat pergi dan balik,
    Pemilik blog theathra.blogspot.my
    Ain Athirah binti Anuar

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... panjangnya.

      P/s : maaf diterima. ececehhh~

      Delete

Followers