My status

 Keep running till the end of your journey ! 

Tuesday, 19 April 2016

Akupun confuse...

Salam,


Pernah tak kau jumpa dengan seseorang ataupun mereka yang kata kau...


Weh, dulu kenapa kau tak macam ni?


Hahaha... Lain giler kau dulu dengan sekarang?






Entah kenapa, dialog itu selalu bermonolog dalam hati aku.


Tapi kadang-kadang aku sendiri terfikir, mungkin aku yang tak bagi orang mengenali aku lebih dalam...


Ataupun aku yang tak mampu tunjukkan siapa diri aku yang sebenarnya?


Berkemungkinan juga aku yang terlampau ego untuk mengaku yang aku memang betul-betul berubah berbanding dulu?


Terdapat 45% daripada diri aku juga berkata perangai aku terhadap orang lain mengikut emosi aku. Contohnya, aku akan mula bising bila aku dah panik. Lol.


Aku rasa bukan aku seorang sahaja yang ada masalah ini dalam dunia ini, kut? *angkat bahu-tarik nafas-hembus perlahan-korek telinga*


Well... for me, someone just can show his/her true self to someone who can make he/she feel comfortable with them. Right?


Sayonara.

8 comments:

  1. True.! (^__^) kadang2 org tak cukup kenal kita. yg penting kita da jd diri sendiri..kan? Salam perkenalan!

    ReplyDelete
  2. Cikgu aku cakap, kita ni (manusia) ada banyak muka.
    Dengan kawan muka lain, dgn keluarga muka lain, dengan stranger muka lain.
    Mungkin yg kata kita berubah tu, bukannya kita yang berubah tapi dia yang sudah bertukar status. Mungkin dr kawan jadi stranger, dari stranger jadi keluarga. Kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes...
      setuju sangat dengan semua ayat tu.
      kawan jadi stranger. stranger jadi kawanpun boleh :p

      Delete
  3. kdg2 bende tu normal je rasanya sbb hari demi hari kita makin membesar,,,:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hrmm... hahaha maybe kut. petanda sel otak makin berhubung xD

      Delete
  4. i penah org cakap dulu comot skrg dh lawa..ahaksss.. perasan lebih

    ReplyDelete

Followers